Betingelser for køb ved Aktiv Førstehjælp
Leverings og betalingsbetingelser
Bestilling
- Når detaljer for bestilling af kurset er på plads fremsendes en ordrebekræftelse på email, hvorefter aftalen betragtes som bindende.
- I forbindelse med en bestilling af et kursuforløb bør du være opmærksom på firmaets persondatapolitik.
Ved gennemførelsen af en bestilling betragtes persondatapolitikken som accepteret.
Afbestilling
- Kurset kan afbestilles vederlagsfrit indtil 4 uger før første kursusdag.
- Afbestilles kurset fra 2 til 4 uger før første kursusdag, faktureres kunden 50% af det fulde kursusbeløb.
- Afbestilles kurset indenfor 2 uger før første kursusdag, faktureres kunden det fulde beløb.
Aflysning
- Aktiv Førstehjælp forbeholder sig retten til akut, at aflyse et kursus i tilfælde af sygdom hos instruktøren eller dårligt og ufremkommeligt vejr.
Kunden vil herefter blive tilbudt en ny kursusdato. - I tilfælde af akut aflysning gives ikke refusion eller rabat.
Betaling
- Efter afholdt kursus fremsendes faktura via email, hvis ikke andet er aftalt.
- Betalingsfrist for købet fremgår af den fremsendte faktura, men er som udgangspunkt altid 10 dage netto.
- Ved manglende betaling følges rykkerprocedurer fra forbrugerombudsmanden. Rykkergebyret er fastsat til 100kr.
- Ved store ordre eller ordre som strækker sig over lang tid aftales en løbende rate-betaling